«Λουκέτο» έβαλε ένα από τα εμβληματικότερα ξενοδοχεία της Αθήνας, το Hilton. Μαζί με το γνωστό ξενοδοχείο κλείνει και ένα μεγάλο κεφάλαιο της σύγχρονης ιστορίας της Αθήνας καθώς κοσμούσε το κέντρο επί 58 συναπτά έτη.
Από το 1963 που πρωτολειτούργησε το Hilton, έχει φιλοξενήσει επισκέπτες από όλο τον κόσμο, μέλη βασιλικών οικογενειών και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου, δίνοντας ακόμη και το όνομά του στη γύρω περιοχή.
Η οριστική αλλαγή σελίδας για το ιστορικό ξενοδοχείο ήρθε στα τέλη του 2021 όταν ο όμιλος της Hilton και η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε. (μέτοχοι της οποίας είναι η ΤΕΜΕΣ Α.Ε. με επικεφαλής τον Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο και το Olayan Group) ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας για το νέο ξενοδοχείο και τις ιδιωτικές κατοικίες που θα δημιουργηθούν στο κέντρο της Αθήνας.
Με τη συμφωνία αυτή, τα brands πολυτελείας της Hilton, και συγκεκριμένα τα Conrad Hotels & Resorts, Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences, θα αποκτήσουν παρουσία στην Ελλάδα και θα λειτουργήσουν εντός του νέου προορισμού που αναπτύσσει η Ιονική Ξενοδοχειακή.
Πρόκειται ουσιαστικά για τα πιο πολυτελή brands του γνωστού ξενοδοχειακού ομίλου που δίνουν και το στίγμα για την επόμενη μέρα του ιστορικού ξενοδοχείου.
Το Conrad παίρνει τη σκυτάλη από το Hilton
Το brand Hilton δίνει τη θέση του στην Conrad όσον αφορά τη λειτουργία του ξενοδοχείου και στα brands Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences όσον αφορά τις κατοικίες που θα είναι επώνυμες, με ουκ ολίγες παροχές για τους ιδιοκτήτες τους εντός αλλά και εκτός του ξενοδοχείου που μελλοντικά θα διαθέτει παραλία στη Βούλα: Ο όμιλος Κωνσταντακόπουλου, μέσω της ΤΕΜΕΣ και της θυγατρικής της Athens Beach Club Α.Ε., έχει αναλάβει μέσω του σχετικού διαγωνισμού του 2019 από τον δήμο, το δικαίωμα εκμετάλλευσης της Β’ Πλαζ Βούλας, έκτασης 80 στρεμμάτων, προωθώντας μία επένδυση αρκετών εκατομμυρίων για την αναβάθμισή της.
Οι επενδύσεις στην πλαζ, αρχικού προϋπολογισμού πέριξ των 12 εκατ. ευρώ, οι οποίες ούτως ή άλλως πήγαν πίσω και λόγω της πανδημίας, περιλαμβάνουν, πέραν της συνολικής αναβάθμισης και του καθαρισμού της παραλίας, τη δημιουργία οικογενειακής ζώνης, ζώνης αθλητισμού, εστιατορίων, αναψυκτηρίων, παιδότοπων και τη δημιουργία ιδιωτικού κλαμπ για χρήση αποκλειστικά από τους ενοίκους και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας, οι οποίοι επιπλέον θα έχουν και ειδικά προνόμια.
Πηγή: ProtoThema